A...A..ATCHOO!!

Host host ;(
Tappat rösten D; förkyld som faaan ;((
Menjagkommerpådansenändå :D Snoriig o Hostiig ;(
Meeeeen nu e jag hos farmor med kussarna :)) Vi åt precis tåårta för farmor fyller år! :) (GRATTIS<3)
Hon fyller 73 ö.ö
HÖHÖ jag trodde hon fyllde 100 hööö. Såg ni det fin fina inlägget som en vis Emma Lakso gjorde..<3
Hihih hon har också en blogge flogge: www.elmode.bloggplatsen.se .
Så nu har jag länkat den. GÅ IN O KOMENTERA!! :)
Jag ritar en tekning på en tjej med kraftiga ögonbryn ungefär så här: Ö.Ö xP
Aja, sorry! men farmor har ingen web så ni kan inte se lilla hostiga/sjukajag:(
Igår såg jag på The Tourist på min brorsas data, ni fattar inte hur bra den är..;o
Aja men jag kan hitta några roliga bilder från google, menmen väänta daaa...
OKEJ JAG MÅSTE nu ;( så då hinner inte jag menmen
PUSS&KRAM MEGAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0