COCO <3

OMG!!
Idag så var jag på Akvarit på Skansen med kussarna (bilder får ni sen ;P)
Efter det så åkte jag och mamma till COCO och jag köpte ett donut halsband!! :D
Det luktar vanilj/choklad ^^ jag e såå glad.
Sen så fick jag en jätte fin tröja av mamma, men jag ska försöka lägga in en bild på den sen...Men föörst: COCO!
OMG!  Idag så har jag varit på Akvariet på skansen (bilder får ni sen :P)   Vi var där med kussarna.   Men efter det så åkte vi till COCO jag o mamma och jag köpte ett donut halsband!!  Det luktar vanilj/choklad ^^ Jag e såå glad.   jag fick en jätte fin tröja av mamma men bild på den kan ni få sen, men föörst: COCO
Denna finfina donut köpte jag :D
Mmm..den luktar såå gottt, jag vill bara äta upp den :P
Jag ska lägga in alla bilder från kamran så ni får alla Akvaria bilder sen :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad kul :) Själv har jag inte gjort så mke :)<3

2011-02-28 @ 18:18:17
URL: http://osmartastemellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0