Ett litet *ironisk* test :)<3<3

Nu kommer ett "test" om 2010 :D
 

Hur har året 2010 varit för dig? Bra antar jag.?
Bättre än förra året? Aaaa :P

Har du träffat några nya vänner? typ? :s
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? A.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Aaa många! :D
Isåfall vilken? Ehmm..? Grenade-Bruno mars <3  
Har du druckit alkohol? Nää (y) ;p 
Har du rökt? Ehmm.? Vad tror du?? Jag är f*n 11!! ;D 
Har du kysst en främling? Nej. Inte kysst nån? :s 


KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? Bra? :s 
Har du varit kär? Aa.

Har du blivit dumpad? Nope ;D (Y)

Har du dumpat någon? Nää.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ne.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ne.  
Har du haft ett hemligt förhållande?
Nej??

SORG & HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nope :D 
Har någon i din släkt avlidit? Typ inte..?  
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? NEJ!! ;o
Har du varit i slagsmål? Ne.


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Ja. 
Isåfall vad? Måste jag säga det eller >.<
Har du skämt ut dig? Jope ;D 
Har du ljugit för en vän? A. 
Har du varit ute en hel natt? Nej?
Har du blivit tagen av polisen? Hel no! :D 


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du i? Jarlaberg skolan.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Typ..?
Hatar du någon i din skola? Ne.
Har du gjort något framsteg? Aaa :D 
Har du haft alla rätt på ett prov? Vi har typ inte haft "prov"? 


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? venne?
Har du förlorat en vän? A :'( 
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Mmm lite :D
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nee :(
Har du ljugit för en bästa vän? ALDRIIG D;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0