Hello kitty ^^

Hello!!<3
Igår var jag på party :P
Det va AWESOME :D Men jag e trött -.- det på gick i 4 timmar!! Men visste ni att Hello kitty har en söt liten familj? :D
Jag tänkte visa er den :P Är ni beredda...? okej nu kommer den!! :D

Titta va söta ^^ Det finna..:Mimmy white är Hello kittys lillasyster hon ser lika dan ut fast med en gul rosett på vänster öra :P
Pappan: George White, det e han som står bakom hello kitty :)
Mamman: Mary White, det e hon som står bakom Mimmy White.
Farfarn/Morfarn: Anthony White, han står bredvid George.
Farmorn/Mormorn: Margret White xD Och aa hon står bredvid Mary.
Hahah ett heeeeeeelt inlägg av bara hello kitty xD (eller som man ska säga Kitty White)
Hejdå<3 //Vega<3

Kommentarer
Postat av: Nellie

Söta :) <3

2011-02-26 @ 09:34:52
URL: http://nellieel.blogg.se/
Postat av: Emlan^^

Min visdom!! ;)<3<3

2011-02-26 @ 14:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0