Majs...:3

Tjooowiiis!!! ^^
Jag tappa min tand :DD
I skolan :P
Whiiiiaaa :3
Jag saknar att vicka på den ;(. Aja, idag så har det varit gympa. På gympan så...Hmm? Vad gjorde vi?? ;o
Jag tror...? Målen va? ;/ *trååkigt*. Men visste ni att om jag skriver med sån här text så kommer ni att börja att läsa det svarta först :D Det e sant! Man typ "draaas" Till det eller nåt??? :D
Men palla skriva med svart text hela tiden :/ Eller?
Detta inlägg kommer vara med svart text :)<3
Sen så hade vi musikal ;) Vi ska sätta upp en musikal på skolan.
Så idag träna hela "manuset" om man säger så? :/
Vet ni!!!!! :D Jag har måånga saker som jag ska säga i manuset :D Hihihh jag är glaaaaad ^^
IMorn är det Sovmorgon! :D
Men vidare till dagen.. Vi sluta kl:13:20  Idag :P
För Mia skulle på någon kurs eller nåt? :3
Oohohohoho jag glömde en sak! Vi ska sjunga en TILL låt i musikalen.. Först e det: Dundundundun (dramatisk musik).. *Blame it on the boggie* Med Micheal Jackson Sen...
Knowing me knowing you! Med ABBA :D
Aha, Ennu ett litet inlägg *By: Vega*
Låångt :()
Puss&Kram MegaN :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P (Överdrivet? Kanske liite? xD)


Kommentarer
Postat av: Anna<3

2011-02-02 @ 07:59:49
Postat av: Anna<3

Oj!

Hehe.

Kolla gärna in min blogg jag kan mejla namnet till dig för när jag skriver det s kommer det bara att cpa :D

2011-02-02 @ 08:00:39
Postat av: Anna<3

+ GRATTIS!<3

(till tanden alltså ;))

2011-02-02 @ 08:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0