Back Again ;D

Hey yaaa!!! :D
Vet ni...Min mamma o pappa har "klagat" på mig att börja på någon hobby...!
Förut gick jag på fotboll o Saxofon men nu har jag slutat på båda! Så dom vill att jag ska börja på något.........!!!!
Lilla lata jag, har hittat en dansgrupp som jag ska börja pååå!!!! :D
Jag är skiita glad för jag *ÄLSKAR* att DANSA!! Då menar jag bokstavligt *ÄLSKAR DET! *
Så på söndag är det provdans om man vill börja eller inte :D
Och jag ska luuuuuugnt börja!!! Chill asså -.-
Mår ganska bättre nu (TUR!)
Ikväll så är det Mamma kväll ( mammas vecka ) Då ska vi se på Tropic Thunder! SUPERDUPERI braaa! Film! Rekomenderarr!
*REKOMENDERAR TAX ;) :* Veckans rekomenderar film är...: Tropic Thunder xD
Veckans rekomenderar blogg är...: Hmmm? Är det någon ny som har skapat en blogg...? Jo! Alva har den heter: www.blobbsialva.blogg.se läs o komentera..;)
Sen så har vi Veckans rekomenderar bok är...: ÄHH? Coraline? Typ jag läser den just nuu sååå...
Sen så har vi ju...Veckans rekomenderar kändis är...: TAYLOR F*CKING LAUTNER!!! <3 *Ursäkta språket* Men han är så SNYGG, SÖt Han har typ allt!!! ;o SÅ SÖÖT! :D



Kommentarer
Postat av: bert jonsson AB

jag vill ha dig med i en ny (svensk) version av twiligt!!! ring på detta nmr: 0856755432



hör av dig senast denna vecka!



2011-01-22 @ 16:26:28
Postat av: VEGAfan

OMG!!!! shiiit det här är ju din chans att bli känd ring för fan!

2011-01-22 @ 16:28:01
Postat av: marjan

meh ofta vega ere sant haha ;D

2011-01-24 @ 18:47:16
Postat av: marjan

haha ofta vega ere sant? ;D jaja good luck <3

2011-01-24 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0