D-A-N-S! Vad blir det? = DANS!!! :D

Tjenare alla söt små (missbildade) kossor ;) Ähh jag skojja bara ju :D
Idag så har jag varit på DANS! :D
Det är skiiiita kuuuL! Vi lärde oss en ny dans.
Efter det så var jag med alva o marjan + JESSI! Hon kom hem IDag :D
Sen så gick ja hem och nu är jag hemma ;)
ni kan få en bild:

Kolla va shnygg man e da ;D (skojjjjjja)
Aja jag skypar med alva också! :D  Jag frågade alva om hon ville säga nånting till bloggen och hon ville säga: Alva-Yeah...Sen igen Alva- Vet du...jag har inte internet längre..Jag har bara google crome sen jag skaffa skype..Det ville hon inte säga TILL bloggen, men det la jag bara till ;)<33
Aja Puss&Kram MegaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0