Min Dag Idag :D

Idag så har jag...Varit med Alva-Palva ^^ Vi gick ner till Maxi och köpte lördagsgodis :)
Sen gic vi hem till Alva och spela Sims. Alva hade gjort en gubbe åt mig :/ Som hade en pojkvän...Och han hette Mike. Men jag gillade inte Mike så jag flytta ifrån honom C: Hihih, nu bor jag ensam med två hundar :)
Sen så åkte jag till Farmor med kussarna :) Det var skita roligt. Och Clara hjälpte mig med min blogg osså
som ni ser så har jag fått en header:

Och snöflingor ^^
Sen så åkte jag hem. Och gick till datorn...Så sitter jag här med min mössä på :)
Här får ni några bilder som jag tog innan jag åkte till farmor.






Ja där har ni dom ego bilderna ;)
Nu ska jag Kolla på fångarna på fortet:D
Skriver imorn
KRAM MEGAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0