Ont det gör ont...!

Men det går...det gör ont en stund på natten men inget på dan! Och Allaaa olm kriiiiiiiiinnnggg! Dom märker ingetiiiiiiiinnggg!!1 OOOHHHH!! det sista jah behöver är flera minnen utav dig...Heheh...;D
Som ni kanske förstog sä r jag nämligen SJUK! DD:
Det är väl bra på nåt sätt? :/
Jag kan nämligen sista framför datan och kolla på Glee medans jag glufsar i mig en glasskartong xD
Thats how i to it ;) Sitter med en glass...Framför datan :)<3
Idag så ska dom nog ha dansmatte?? D: Jag gillade ju deet DD: Men ni som läser detta kan väl typ berätta vad ni gjorde så jag inte känner mig som en Out Sider xD
Asså Shiiit!! Det börjar bli tråkigt va? At bara höra mig babbla om saker jag gör eller ska göra...? Jag skriver tillome Igår så bajsade jag en brun men lite gul bajskorv...Såg ut som senap...;) I så fall så... REKOMENDERA TIMEEEE: Idag så rekomderar jag den underbara: http://www.laytay.blogg.se/ Marjan salams blogg :D
Då kan ni höra henne babbla istället för lilla jag ;D Sen så har vi den populära bloggen som heter: www.fokis.se... Många har säkert hört om den :D
Men vet ni vad? ;o Nu ska jag lämna er en liten bild på Foki:


Och så babblar jag ju på om Glee och det är sååååå bra! Om ni aldrig har sett det s¨se det! Om inte  kan ni i aa fall få se en liten bild :D:

Hahah! Fin bild? Nu har nämligen säsong 2!!!!! kommit ut!!!!!! ;O
Ja har inget mer o säga? Jag skriver mer om kanske typ en timma eller nåt! xD
XOXO Gossip girl ;) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0