BL-Inlägget :P

Tjoolalala<3 Alla små glada underbara läsare :)
Jag ääälskar era komentarer<3 Jag blir så glad när jag ser att ni komenterar, och igår var det 43 läsare!! :D
Men jag har gjort en finfin header som jag gärna vill lägga in men..:( jag vet inte hur man gör? ;o
Aja, detta inlägg ska inte bara Heta BL utan det ska handla om BL :D
Okej, BL eller som kallad Baking Life. Det e en App på facebook som jag droogar (eller jag menar DROOGAR!)
Och närr jag säger droogar menar jag att jag kan inte sluta spela! Man har ett bageri och man bakar saker, går upp i lvl och m.m.

Kommentarer
Postat av: Annelii- <3

Sv: Bara bra ;)



Haft en bra dag?

2011-03-01 @ 19:04:40
URL: http://anneliswebb.blogg.se/
Postat av: Nellie

Ska pröva det spelet nu :) Cool klocka på din framsida :D Jätte fin :)) Du känner Emma Elmér va ?? E ju hennes kusin tror att vi har träffats förut :) På gröna ?? Jaja fin blogg :)) <3 <3

2011-03-01 @ 21:29:03
URL: http://nellieel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0